Wednesday, November 5, 2008

پل بروکلین



من در بروکلین کار می کنم، تقریبا میشه گفت درپایین شهربروکلین یا بقول اینجایی ها Dwon Town .اغلب وقت نهار از دفتر کار بیرون می آم که کمی راه برم. معمولا دوست دارم که از پل بروکلین، که چه وودی آلنی باشید چه نباشید یک صحنه ای از این پل را در یک فیلمی حتما دیدید برم تا منهتن و برگردم ......این پل خیلی پل با حالی هستش، در واقع بروکلین را به منهتن وصل می کند و من را به طرز احمقانه ای نوستالژیک ........ از محل کار تا آخر پل را برم و برگردم یک ساعت می شه ( البته من تند راه می رم)..... هر زمانی هم که رو این پل راه برید مملو از مسافر و غیر مسافر است. زیباترین بخش این پیاده روی علاوه بر تماشای معماری زیبای این پل دیدن پایین شهر منهتن است که به راحتی می تونید ببینیدش که در نوع خودش منظره بی نظیری است................ جای همگی دوستان واقعا خالی...... حلا یک عآکس می گذارم ببینید یک چیزی که خیلی جالب است این است که محل رفت و آمد در این پل به دو قسمت شده یک طرف برای دوچرخه سوارها یک طرف هم برای پیاده ها و جالبیش این است که ۹۹٪ افراد هم رعایت می کنند مگر اینکه اهل اینطرفها نباشند که گاهی اوقات فحش آبداری هم نسیبشون میشه.............. هروقت که از این پل رد می شم افسوس می خورم که کاش می شد که در ایران هم موقعیت های این مدلی برای مردم باشد .................

No comments:

Post a Comment