Monday, November 24, 2008

نیویورک و شوهای برادوی



این آخر هفته رفتیم دیدن Young Frankenstein که میشه گفت جدیدترین کار آقای مل بروکس است. یکی از چیزهایی که من خیلی در نیویورک دوست دارم شوهای برادوی(Brodway Show) و آف برادوی(off Brodway Show) است. شوهای برادوی اغلب خیلی معروف میشند چونکه از نظر مالی خیلی خوب تامین می شند و آدم های پول دار نیویورک پشت آنها هستند. شوهای آف برادوی اغلب کمتر معروف میشند و خیلی مواقع هم اصلا معروف نمی شند. آنها را شما پیدا می کنید چونکه مثل من دنبالش هستید.
نکته جالبی که هست این که اغلب بلیط های شوهای برادوی خیلی گران است اما مثل همه جای دنیا که همه چیز راه و چاره داره این هم یک راه حل داره... من خودم اغلب روز نمایش میرم تو صف می ایستم که بهش می گن booth ticket و در تایمز اسکور (Times Square)، داون تاون نیویورک و جدیدا هم در بروکلین شعبه باز کردن. ساعت ۱۱ صبح روزی که میخواین برین شو را ببینید، به یکی از این مکانها مراجعه می کنید و بلیط با ۵۰٪-۴۵٪ تخفیف می خرید. مثلا من بلیطی که خریدم با سرویس چارژ شد ۶۸.۵۰$ که در ردیف ارکسترا بود یعنی جای خیلی خوب. اگر می خواستم همین بلیط را به قیمت عادی بخرم با سرویس چارژ چیزی حدود ۲۲۰$ می شد.

اما خود شو، نیم ساعت اول چندان جذاب نبود اما به مرور جالب شد، کلی خندیدیم. چیزی که من خیلی خوشم اومد و من را مجذوب کرد صحنه ها و دکور صحنه ها بود. اینها واقعا خیلی مهارت دارند و واقعا می تونم بگم که یکی از بهترین ها هستش. به هر حال اگر نیویورک هستید حتما یکی از شو های برادوی را امتحان کنید، البته با روشی که گفتم......

No comments:

Post a Comment