Wednesday, December 10, 2008

باز هم اقتصاد خراب آمریکا و باز هم ماه فیلم های خوب و جدی

شرایط اقتصادی در آمریکا روز به روز بدتر و بدتر میشه. امروز در مقاله ای خوندم که در حال حاضر اوضاع خوب است و باید منتظر روزهای بدتر باشیم !!!!! اقتصاد دانها پیش بینی کرده اند که سال آینده سال بسیار بد اقتصادی خواهد بود.... متاسفانه هیچ کسی دقیق نمی دونه که که چقده بد.....
ماه نوامبر نرخ بیکاری را۶.۴ اعلام کردند، اما ظاهرا این رقم کمتر از واقعیت هستش و رقم واقعی خیلی بیشتر است.......
هفته گذشته بازار بورس نیویورک رولر کوستری بالا و پایین شد و به همچنان ادامه خواهد یافت تا اینکه کمک مالی به جنرال موتور، فورد و کرایسلر مشخص تر بشه و تازه باز هم معلوم نیست که اگر کمک مالی به این غولهای ماشین سازی برسد اوضاع بهتر خواهد شد.

اگر اوضاع اقتصادی را دنبال می کنید حتما آقای پل کروگمن را میشناسید، ایشون امسال جایزه نوبل اقتصادی را برد و هفته ای ۲-۳ دفعه در نیویورک تایمز و می نویسه و جالب این است که از ۲ سال گذشته بطور مدام در مقالاتش رکود اقتصادی را پیش بینی می کرده.

حالا چند خبر خوب برای علاقمندان سینما:
همانطور که می دونید ماه دسامبر ماه فیلم های جدی و خوب است ... من همیشه منتظر این ماه هستم تا چند فیلم درست و حسابی ببینم و دلی از عزا در بیارم ..... فیلم های خوبی که قراره بزودی نمایش داده بشه:

Doubt (شک) : با بازی میل استریپ و فلیپ سیمون هافمن دو تا از بهترین بازیگران حاضر
Milk (میلک): بر اساس زندگی ها روی میلک اولین فرماندار شهر سانفرانسیسکو که بطور علنی اعلام کرد که گی هست و پس از مدتی به قتل رسید، با بازی بسیار زیبای شان پن
The Reader (خواننده) و The Revoloutaniory Road ( راه انقلاب )

No comments:

Post a Comment