Tuesday, December 23, 2008

نمایشگاه عکس درچلسی نیویورک

جمعه هفته گذشته با چند تن از دوستان قرار گذاشتیم که بریم گالری عکاسی در منطقه چلسی در منهتن نیویورک. منطقه چلسی در بخش غربی منهتن واقع شده و بخصوص چند خیابان مثل ۲۰، ۲۱، ۲۲ بین خیابانهای ۹ و ۱۰ نزدیک به ریور ساید گالری های زیادی دارد که من هر وقت برای دیدن نمایشگاهی به این منطقه برم حتما به چند گالری دیگه هم سر خواهم زد.
جمعه شب، شب بازگشایی نمایشگاه خانم سوزان میکولا بود، من این خانم را نمی شناختم و کارهاش را قبلا ندیده بودم اما دوست دختر این خانم را می شناختم و به همین علت هم رفتم ..... جای شما خالی از صبح برف شدیدی میامد و من حدس می زدم که خیلی کم افرادی حاضر بشند در این هوای برفی به نمایشگاه بیاند. اما حدس من کاملا غلط بود و نفرات زیادی به نمایشگاه آمده بودند.
فضای گالری سی اچ سی کوچک بود و به علت تعداد افراد زیاد به سختی می شد عکس ها را دید اما با همان چند نگاه کوتاه راستش من چیز زیادی دستگیرم نشد و نه من را تحت تاثیر قرار داد و نه از دیدن آنها لذت بردم، شاید هم به خاطر برف و سرما و ازدحام جمعیت بود نمی دانم راستش را بخواید. حتی در این هوای سرد رفتیم به گالری دیگری هم سر زدیم ..... گالری نقاشی این دفعه.....
اگر این طرفها هستید و علاقمند به دیدن گالری خوب است که به این منطقه سر بزنید و چند گالری خوب را ببینید...........


No comments:

Post a Comment