Friday, February 20, 2009

لئونارد کوهن در شهر نیویورک


لئونارد کوهن دیشب در سالن بیکن شهر نیویورک کنسرت داشت، او بعد از ۱۵ سال برای اولین بار در آمریکا برنامه اجرا کرد. لئونارد کوهن در حال حاضر ۷۴ سال سن دارد و کتابهای شعر زیادی چاپ کرده مانند ؛اجازه بدهید را مقایسه کنیم؛ که در سال ۱۹۵۶ وقتی که باب دیلان فقط ۱۵ سال داشت منتشر شد و یا ؛احمق های زیبا؛. وی همچنین آوازهای عاشقانه پیچیده و عمیقی مانند ؛سوزان؛، ؛برقص با من تا انتهای عشق؛ ؛ ؛هله لولییا؛ و ؛همینجا هست ؛را سروده. کوهن سالهای زیادی هیچ برنامه زنده ای اجرا نکرد و زندگی زاهد وار گونه ای داشته. در سال ۲۰۰۶ متوجه شد که مدیر برنامه های وی که برای سالها مدیریت اجرایی برنامه های کوهن را بر عهده داشته تقریبا همه پس انداز کوهن را بالا کشیده و به همین علت همراه با آوازهای غمگین، نااُمید و سیاه به صحنه اجرا بازگشت.
لئونارد کوهن همیشه یکی از محبوبترین هنرمندان برای من بوده و هست، متاسفانه من دیشب موفق به خرید بلیط نشدم اما دیروز فهمیدم که کنسرت دیگری در نیویورک خواهد داشت که بلیط های آن روز ۲۷ فوریه برای عموم به فروش خواهد گذاشته شد. امیدوار هستم که همه علاقمندان این هنرمند عزیز موفق به خرید بلیط بشوند ..... منجمله خود من........

No comments:

Post a Comment